tisdag, april 14, 2009

Jarelind - nu också som Twitter

Ja, ryktet talar sant. Jag föll för grupptrycket på redaktionen och nu sitter jag och twittrar som en galning.
Nåja.

***
Chelsea-Liverpool. Herrejösses, vilken urladdning. Hönsgården utan Terry, precis som vanligt.
Undrar vad Cech hade ätit till middag. Hur som helst så vill jag ha receptet på den svampsåsen ...

***
Och jag som på allvar funderade på att ta mig till Uppsala för att se Sirius-Ljungskile istället. Haha. Nog för att det också verkar ha varit en underhållande match, men ... nja.
Förresten, Sirius avslutade med en rad 2-2-matcher på hemmaplan förra säsongen. Och fortsätter tydligen i år. Kuriöst.

***
Nu ska jag deklarerara.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Undrar vad Cech hade ätit till middag. Hur som helst så vill jag ha receptet på den svampsåsen ..."

Hah!

Är det bara jag eller är han inte lika bra längre sedan han fick de där skydd grejset runt skallen? :O