söndag, mars 29, 2009

Ingen rast, ingen ro

Var i Gbg igår och var rinkråtta på Kopparbergs-LdB. X2000 hem på förmiddagen idag, raka vägen till redaktionen där jag nu snickrar ihop målsvep från diverse VM-kvalmatcher, och imorgon bär det av till Helsingborg. Strax efter kl 07 går tåget. Helsingborg-Djurgården ska bevittnas och kommenteras. Sedan hem igen. Anländer Sthlm 23.38. Eller ja, det är ju SJ jag reser med så ... runt 02 kanske man kan hoppas på.
Sedan ett par lååånga dagar vid skrivbordet och telefonen och redigeringsverktygen för att sätta sig in i Superettan ordentligt.
Ja, det är mycket nu.
Men jag klagar inte. Inte det minsta. Det är bara, bara roligt. (Även om jag när klockan ringer imorgon bitti förmodligen kommer svära en del.)

Frågan är om jag ska unna mig att se Peru-Chile inatt, eller om jag ska tvinga mig att sova lite. Hm.

Inga kommentarer: