måndag, februari 07, 2011

Det börjar röra på sig ...

http://www.svenskafans.com/guldskolden/

Ja, ni vet ju vad ni ska göra, haha ...

Och ja, det är dåligt med speltips nu, som Anonym påpekade på förra inlägget.
Det beror på att jag för stunden inte orkar reka på så sätt att jag med gott samvete kan rekommendera så värst många spel. Jag fuskar lite med faktakollen, helt enkelt.

***
Örgryte IS går ihop med Qviding FIF och blir ... Örgryte IS.
Jag gillar inte sådana här fusioner, jag fortsätter att vara en romantisk dåre när det gäller fotboll, men visst ... är enda alternativet konkurs, så ... må det väl vara hänt. Kanske.
Tack och lov inte samma styggelse som det där FC Gothia hade blivit.

***
Blir Bajen ett topplag i år?
Hur bra är Paulinho i Superettan? Och är verkligen Ayranci "årets värvning" som jag läser mig till att han själv ska ha sagt?
Jag är en smula dubiös, men jag tror att unge Sinan vore en väldigt bra förstärkning för vilket lag som helst i S1.

Inga kommentarer: