fredag, augusti 22, 2008

Så jävla pinsamt.

Emin, förlåt.

Ibland är jag så jävla blind och usel att jag funderar på att lägga av och ställa mig i kassan på Gula Fiskmåsen. Där ställs ju inga krav alls. Borde passa mig.

Jag hatar att göra fel.

Grym match annars, på Söderstadion. Ösregn, kamp, tokchanser, dramatik och en galet skön lirare i Dauda. Som jag hyllat tidigare. Gillar honom.
Chanko bäst på plan.
Själv var jag sämst.
Nu ska jag sova. Bara att bryta ihop och gå vidare.

Förlåt mig, alla KFF:are.

7 kommentarer:

denilson sa...

Nu såg jag bara andra halvleken av matchen men då var du ju bra. Var du så usel i första eller?

denilson sa...

Nu såg jag bara andra halvleken av matchen men då var du ju bra. Var du så usel i första eller?

Jarelind sa...

Sa fel namn några gånger första kvarten. Jag har inte tålamod med mig själv när jag gör sådana uppenbara fel.

denilson sa...

Fan, till och med Niklas Holmgren säger fel namn ibland. Kommenterar du någon Serie Amatch i helgen? Eller sänds de endast på C+?

Jarelind sa...

"Till och med"?
Nej, ser inte ut att bli någon Serie A för min del den här säsongen. Åtminstone inte under hösten. Beklagligt nog. Älskar den ligan.

denilson sa...

Jo, jag håller Holmgren som Sveriges bästa kommentator. Antar att du inte gör det? För övrigt så skulle det vara roligt om du uppdaterade din blogg lite oftare. Om det är möjligt förstås.

Jarelind sa...

Jorå, jag gillar honom. (Fast Vem kan slå Filip och Fredrik, jag vet inte...)
Jag vet. Jag är dålig på det här. Sitter alltid och en jävla massa jag skulle vilja skriva, men när jag väl får tid till att sätta mig ner och göra det så har jag ofta passerat den där hälsosamma stresströskeln och istället landat på andra sidan, seg och tom.